Tema: Re: skirtingi akumuliatoriai
Autorius: TT
Data: 2018-05-23 22:20:23
p.s gali bandyt ardyt ir pirkt tik elementus iš CN, bet man gerokai brangiau
būt buvę nei iš Senių per sale nusipirkt visą panašų.

"TT"  wrote in message news:pe4er2$cd0$5@trimpas.omnitel.net...

teko; tiesiog patikrinau įtampas ir sroves, pagal akumų formas palyginau ir
supratau, kad viduj stovi panašūs sujungti į grandinę elementai; nusipirkau,
išardžiau, perdėjau.
wuola.

"blt"  wrote in message news:pe448b$4sc$1@trimpas.omnitel.net...

Akumai yra su korpusais, tiesiog nuo kito gamintojo akumuliatorinių įrankių.
Idealu jei namuose visi įrankiai būtų vieno gamintojo ir galima naudoti tuos
pačius akumus (korpuse) visuose įrankiuose
Bet jei ne, tada ir kyla noras pritaikyti.
Idomi būtu patirtis panaudojant, ar kam teko?

"Saulius74901" <saulius74901TRINTI@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:pe094q$7ic$1@trimpas.omnitel.net...