Tema: Re: Apsauginis snuberis
Autorius: Shadowed
Data: 2018-05-18 05:54:53
prisieksperimentavau, nors ir nedaug, bet is trecio bandymo veikia taip kaip
turi buti. 0,01 uF ir 33R (berods) rezikas, 5W. Valdiklis nebepersikrauna
ijungdamas, tai dabar jei bus noro turesiu laiko kazkam geriau sugalvoti,
pasinaudodamas jusu atsakymais

"Romas"  parašė naujienų news:pdcjnv$qs0$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018.05.13 23:59, Evaldas wrote:
> Man tai kur kas idomesnis tavo pasiulymas sioje vietoje naudoti
> varistoriu. T.y. elementa kuris visiskai ne tam skirtas ir veikia ne taip
> kaip turi veikti snuberis.
Pagal kokius požymius nuspręsta kad varistorius negali dirbti kaip
snuberis ?

Iš nuorodos žemiau:
https://bit.ly/2wBxm1C   Figure 2.
TVS'as atlieka absoliučiai ta pačią funkciją kaip ir varistorius.

RC grandinė pagal mane turi daugiau trūkumų nei naudos.
Čia tuo atveju jei apkrova stipriai induktyvinė.