Tema: Re: Kaip sulituoti takelius?
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-04-22 16:55:48
8W, iš USB?! Toks daiktas neturi egzistuoti! Gal ir gali, bet neturi.
Čia 1.6A gaunas.

USB (ypač jei iš kompo, o ne kokio nors nenormalaus pakrovėjo) turėtu
duoti 500mA (USB3 duoda daugiau, bet kiniečiai abejoju ar labai ten
skaičiavo). Tad jei įkištas į normalų USB jis dar veikia, jame nėr 8W.
Atitinkamai nenustebčiau jei vien dėl to tau nesilituoja kaip priklauso
vien su lydmetaliu. Tiesa sakant ir su tikrais 8W gali būt ganėtinai
sunku, nes varis labai gerai nuima šilumą.

Pasitaisysiu - dėl vatų suklydau, ne 10-20, o 20-30W į temą būtų. Su 10W
SMD lituot tinka.

Siūlau pradėt nuo normalaus lituoklio:
https://www.lemona.lt/?page=item&i_id=177221
https://www.lemona.lt/?page=item&i_id=177222

Apie kokius dažymus tu kalbi - nežinau, tris kart perskaičiau, bet
nesupratau apie ką kalbi. Kai aš lakuoju plokštes, tiesiog iš flakono
laku jas užpurškiu po to kai jau viskas sulituota ir išbandyta.
https://www.evita.lt/prf202-220-izoliacinis-lakas-prf202-220ml-taerosol
https://www.lemona.lt/?page=item&i_id=249233

Šiaip kadangi mėgsti užsiimti tokias dalykais dėl įdomumo, pasidaryk
klasikinio fliuso iš kanifolijos:

Imi tikros kietos pušų kanifolijos, tuščia išplautą buteliuką nuo nagų
lako ir normalaus etilo spirito. Pili spiritą į lako butelį, pritrupini
kanifolijos pagal pageidavimą (aš paprastai darau, kad tirpalas būtų
beveik konjako rudumo). Plieno su juo nesulituosi, bet įprastus
litavimui paviršius ima puikiai. Ko nepasakyčiau apie didesnę dalį
bandytų pirktinių fliusų, kurie arba sugadina lituoklio galą (nes
rūgštiniai), arba tiesiog nieko nedaro.