Tema: Re: Oro istraukejo pajungimas
Autorius: Caponi
Data: 2018-04-06 13:52:05
Kartais net nežinau ar gerai, ar blogai, kad neskaito, man asmeniškai
buvo atvejis, kai chebra begrauždami buterbrodus pradėjo etiketes ant
buteliukų skaityt, paskui pasikvietė mane, sako, va, su šituo (ten buvo
kažkoks dažų nuėmėjas mano nupirktas) mes nedirbsim. Kodėl? Nu va,
parašyta, vėžį gali sukelt. Nu tai sakau, man px, svarbu rezultatas,
galit ir peiliukais senus dažus skutinėt. Apie tai, kad ant kas antro
chemikalo buteliuko panašūs užrašai neprasižiojau, bo paskui visai būtų
dirbt atsisakę... :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/