Tema: Re:Req: Li-ion celi? suvirinimas Kaune
Autorius: svyt
Data: 2018-04-02 22:23:02
Prisidedu prie klausimo, bet domina Vilnius, nes mano paspirtuko
 sako tai silpna vieta, noretus is anksto zinot kur.
gali but ir
 ne vinius, bet, kad padarytu is karto atvezus, nereiktu vazinet
 kelis kartus.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/