Tema: Re: 3D printeris
Autorius: Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz
Data: 2018-03-28 19:13:42
2018-03-28 08:57, pipiras rašė:
> Jie atseit turejo.
>
> Paskui Zalgirio g. pirkau kaprolona, o is salia esanciu meninku kontoros isfriezavo. Kainavo 15 lt kaprolonas, 40 lt darbas.

Nežinia kad tai buvo, bet dabar už tiek nelabai kas pjaus.

Tik teko pamokinti kaip frezuoti. Nes norejo su dideliu greiciu frezuoti

Šiap, man geriausiais PA6 paviršius gaunas apdirbant dideliu greičiu,
tik rankos ne visada sukasi tiek, kiek reikia :)

Keista kad kaproloną tokio storio taip pigiai radai. Kažkada domėjausi
Heliopolio kainomis, tai lakštų kaina buvo kiek kosTminė. Strypai kaip
ir +- priimtina.

--
Brzęczyszczykiewics^Hz