Tema: Re: Lankstus kabelis
Autorius: Arj
Data: 2018-03-23 10:41:27
ten didesne priklausomybe ne koks kabelis, bet kaip lankstysis - del to
paieska pradeciau nuo laido "apsaugos", ar judancio lovelio, tam kad laidas
lanktytusi ne per dideliu kampu ir tolygiai.

"E-Zyz"  parašė naujienų news:p9272r$jtd$1@trimpas.omnitel.net...

> Kai "reikia, kad nenusilankstytų" tai reikia patikslinimo kur tokį dėsi.

   Reikia prijungti CNC stakliu steperius. Taigi, bent du kabeliai
pastoviai lankstysis.

> Yra šiaip lanksčių kabelių ir yra kabelių skirtų nuolat judančiom dalims
> prijungti. To iš Elgrando aš nedėčiau jei reiktų prijungt CNC galvą.

   Tai vat ir klausimas, kur gauti kabelio, nuolat judanciom dalim
prijungti.