Tema: Re: kiek yra amortizatoriu skalbykleje?
Autorius: dekingas
Data: 2018-02-13 12:39:32
Ikista yra po virtuviniu darbastaliu, nenoriu traukti db jos, kol
neturiu amortiku. Pakeisti tai aisku, kad sugebesiu, tik gal per prieki
keiciasi, o priekis ten nenusiima, tai gal daug vargo. Ir amortikai po
5eur, tai jeigu nesigaus nurasysiu i nuostolius. Kratosi tam tikru
apsuku diapazone, meistrai sako, kad amortizatoriai kalti. Zodziu
nenukrypkim nuo temos. Klausimas buvo kiek yra amortizatoriu ?