Tema: Re: hobbyking patikimumas
Autorius: tester
Data: 2018-01-18 11:11:18
spalio 22d. užsakyta buvo. Jau seniai iš Kinijos per 12d. atnešė
registruotą siuntinį gruodžio mėnesį. Tai arba paštas neteisingai tel. nr
suvedė smsui siųsti ir negavau pranešimo (paštas nebemeta popierinių lapukų
į paštadėžes), pametė ar dar kas.  Vieną kartą siuntinys iškeliavo atgal į
Kiniją, po to kinietis atgal atsiuntė, per 8 mėn. suvaikščiojo pirmyn -
atgal :)

"Dainiushas"  parašė naujienų news:p3obu3$uf0$1@trimpas.omnitel.net...

na kad ne, gaudavau greitai ir iš NL