Tema: Re: Kur Briga remontuoti?
Autorius: Juozas K.
Data: 2018-01-15 08:41:57
"Gintas" <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com> wrote in message
news:p3gg6m$k77$1@trimpas.omnitel.net...
> A, mat kur beda-mastai CPU gamybos buvo per mazi, kad kreipt demesi i tai,
> kad Intelis nesugebedavo sukontroliuot kokiu parametru tas CPU gausis.
>
> Ok, nurimk Juozai, tabunei tie mastai per mazi

as ramus, viso labo issisiepes noriu publikai dar karta parodyti kiek tavo
liga pazengus. /trollface. vienas is simptomu - kitu, nei buvo rasyta zodziu
matymas. o kas ten zino, kiek tu simptomu dar yra neatrastu. na bet as i si
procesa ziuriu optimistiskai. juk abipusemis gydytoju komisijos ir paciento
(jis cia svarbiausias) pastangomis viena-kita periodiskai vis pasiseka
isgryninti, tas mane ir dziugina. siuo atveju stebime reiskini kurio metu
zodziai "kokybes nesukontroliavimo mastai" paciento smegenineje virsta
"gamybos mastais". siaip galiu tave pagirti, su tavim lengva dirbti, nes
pagal gerai isreikstus simptomus pakankamai lengva ireminti ir klasifikuoti,
o sis tavo atsakymas tam tikslui vel gi yra daugiau negu tinkamas. dekui uz
suteikta papildoma proga dar siek tiek sumazinti skaitovu abejones del
gyntaso vidinio stovio (zmones taupys savo laika). kaip visada aukoju savo,
o ir paciento (nepamirskime ir jo indelio siame reikale, be ligoniu juk
knygu neparasysi) laika del kitu, vis tas mano altruizmas. na kol kas tiek,
iki kitu simptomu isgryninimo, kaip sakant!