Tema: Re: Papigiaiski 3D printeriai
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-12-21 23:58:02
Mano asmeninės nuomonės ir patirties mišinys.

Mokymuisi visai gerai kokia Prusa - arba jau surinkta rast, arba tiesiog
užsisakyti detalių maišą iš kad ir kiniečių. Gerai suderinus būna visai
geras variantas, bet gerai suderint yra labai sudėtinga, jei
nekokybiškai surinkta. Čia išmoksi daug apie kalibravimus, gcode
specifiką, temperatūrų derinimus ir 20 skirtingu įvardijančių spaudos
kokybės trūkumus :) Nors pats turėjau pirmą Prusą, siūlau ieškot tokios,
kuri turi autolevelingą (galimybę pačiam printeriui pasimatuot kur
platforma yra.), bus i2 ar i3 versijos.

Dar variantas - susirasti XYZ Da Vinci 1.0 (ne 1.0A). Jis pigus (nes jie
bandė filamentą brangiai pardavinėt), bet nusilaužia - arba nuresetinant
cartridgą, arba perrašant firmwarą.

Įvadinis printeris neblogas, bet bendrai nėra geras. Žiūrint kokiu keliu
nueisi (repetier firmwaras, ar resetinami cartridgai) kažko irgi išmoksi.

Filamentą perku iš absoliučiai pigiausio ebay listingo. Kokybė jų šiaip
sau, bet negaila kalibravimams ir žaidimams 50 metrų išvaryt :) Šiaip
brangesnis duoda geresnių rezultatų, bet nėra tiesioginės priklausomybės
nuo kainos, bus arba šūdas, arba OK.

PLA truputi mažiau kaprizinis temperatūrų taikymui, ABS lengviau apdirbt
(nes reaguoja į acetoną) ir šiaip man jis labiau patinka (tvirtesnis).

Man 3d printeris buvo reikalingas didesnių daiktų spausdinimui, tad į
milimetro dalių paklaidas nesigilinau.

Kiti gal papildys iš patirties su rimtesniais printeriais.