Tema: Re: Dvifazes kaitlentes pajungimas
Autorius: MRT
Data: 2017-12-21 23:33:59
> Dekui. Dabar lyg ir aiskiau, bet viestiek gamintojo pajungimo schema man
> atrodo klaidinanti. Vienfaziam pajungimui, pagal ja, reiktu jungti pilka
> laida i nuli taip iseina (ne GY+BN+BK)? O pagal trecia paveiksliuka
> isvis iseina, kad gali jungti bet kokius laidus (isskyrus izeminimo) bet
> kur ir veiks.
>
> Del amperu klausiau todel, kad gamintojo pajungimo kabelis yra 5x1.5.
> Kaip tada nulinis laidas atlaikys max 32A apkrova (kai kaitlentes bus
> "sutrumptintos")?

BU - visada 0
BN - visada F

GY - 1F atveju - N, 2F atveju - F2
BK - 1F atveju - F, 2F atveju - F1

Itampa tarp GY ir BK - 1F atveju 230V, 3F atveju 400V

Trifazio atveju viena apkrova numetama Faze-Nulis,
o kita apkrova numetama ant Faze1-Faze2.
Taigi galbut tam nuliui tenka tik puse to kruvio.
Cia tavo atvejis (kai 3fazi turi).

Sitoj vietoj sakau tiesiai sviesiai:
Faze1-Nulis sakykim 3860kW atitinka 230V*16A
Kokie ten amperai ant Faze1 pasidaro, kai
dar ijungiama Faze1-Faze2 sakykim ~3860kW
apkrova neskaiciuosiu :) .. gal + 3860kW/400V=~10A

2-asis pics'as - jau rase, kad 2*1.5mm2 = 3mm2.

Jei dar kazkur galai nesueina, t.y. kaip per
3 kvadratikus seria 7,5kW - mano spejimas
butu nu tai apsauga yra, kad neestu 25A ir
tokio pajungimo budu ji tampa Max 25*230=~5,75kW

-------

Trecio paveiksliuko atvejis idomesnis,
gal jis numato laido keitima?

Jei sakykim kaitlente 4 skyliu:
Apkrova1 - Didele + maza
Apkrova2 - Vidutine + Vidutine

Kai turi dvi fazes ir du nulius

L1-L2 - 400V (faze nera dubliuota, jos dvi)
N1-N2 - 0V
L1-N* - 230V
L2-N* - 230V

Gal yra kazkaip realizuota, kad "sukeistu"
laidus, jei Apkrova_1 paaisketu pajungia i N1-N2.

--------

PS. Jei nori 25A kistukinio sprendimo
(berods siuolaikiskas stacionariai kaladele):
https://www.senukai.lt/p/kistukas-liregus-es25-001/2hjh
https://www.senukai.lt/p/kistukinis-lizdas-liregus-pkl25-001/2hjw
Rozete reiktu irengt vizualiai nematomoje vietoje,
nes cia GOST laikus menanti baidykle :)

Jei kulturingesnio kistukinio:
https://www.senukai.lt/p/kistukinis-lizdas-legrand-055427/3uuf
https://www.senukai.lt/p/kistukas-legrand-055152/3uud

Specializuotose pardese gal kiek daugiau variantu.