Tema: Re: Dronas uz ~50eur
Autorius: Remigijus
Data: 2017-12-14 19:09:52
2017-12-14 09:59, Dainiushas rašė:
> paprastai tokie šūdai nei filmuoja nei skrenda, tai lieka tik viena
> veikianti funkcija - pinigų išleidimas.

Principe pasakyta teisingai. Tai yra žaislai ir ne daugiau.

Reikia turėti omenyje, kad vaikai skraidyti neišmoksta, greičiau jį
pribaigia. Jiems daug įdomiau jį sudaužyt, nei išmokt skrist...
Aš pirkau vaikui mažutį droną. Tai kai griežtai prižiūrėjau, kad
specialiai nedaužytų, tai jis ir dabar dar gyvas, o jau metai praėjo.
Tiesa, propeleriai padaryti iš labai trapaus plastiko, greitai visus
sulaužė. Tada užsakiau iš ebay dar saują (parduoda tik 40 iš karto). Tai
daugiau nė vieno nesulaužė, nes jie padaryti iš lankstaus plastiko.
Užsilenkia, bet nelūžta. Korpusą irgi kelis kartus klijavau.

Kai prisimena, kad turi tą mikro droną, tai vis dar paskraido...