Tema: Re: skalbenkė užpjovė pušį
Autorius: bzik
Data: 2017-12-11 12:52:23
dar variantas trukdis filtre. Paskutinį kartą pas uošvę teko pilną vandens
išleidinėt. Kažkoks vielos gabalas užskersavo ir vandens išpylimą sustabdė.
Indaplovės atveju kelis kartus traukiau smulkius kaulus, kurie blokavo
menteles.

"Salas"  wrote in message news:p0lire$fod$1@trimpas.omnitel.net...

O vandeni ispumpuoja pilnai ?
Mano bochui panasus simptomai buvo, tai problema buvo vandens pompoi.
Bandydavo ispumpuot vandeni, neviska ispildavo, todel grezimo
neijungdavo. Arba apskritai klaida uzsidegdavo.
Nors is isores atrode viskas normaliai, ja isardzius viduje radau pilna
vandens, per salnikus turbut leido.