Tema: Re: Loginio analizatoriaus
Autorius: Shadowed
Data: 2017-12-07 08:56:00
Mjo, tu, Levai, kaip ekstrasensas, grynai mano mintį parašei. Užtai ir
neapsisprendžiu ką čia rinktis, visgi sunkesnis užmušamumas yra geras
privalumas su mano kreivom rankom visko gali pasitaikyt. Palaukim, galbūt
kas nors naudoja legalų arba ne ir užrekomenduos konkretų modeliuką, bus
galima susiaurinti paieškos zoną ir rinktis tarkim iš legalaus ir tokio
pačio nelegalaus.

"Levas"  parašė naujienų news:p09i64$l6k$1@trimpas.omnitel.net...

? pagal tavo reikalavimus, tai tik bet koks kiniskas su vogtu softu uz
10€. Arba brangiai toks pat tik legalus :) , nors is tiesu tai ne,
legalus bus kiek geresnis, nes sunkiau uzmusamas.

Saleae Logic , USBee

--
Bye, Levas

--