Tema: Re: stop žibinto konstravimas
Autorius: valytojas
Data: 2017-12-04 14:54:25
3 varžteliai apdailai atkelti,
2 ar 3 varžteliai žibintui išimti,
lituoklis + testeriukas
medžiagoms ~3-5 €
(jei dar į servisą priduočiau remontuoti +10-15€ už darbą paprašytų)

Tai pasiūlyk man darbą kur galima po darbo gurkšnojant arbatą/alų per 2 val.
uždirbti/sutaupyti.
px.. užteks man ir 15€/val. arba ir 660€/mėn. Už tuos pinigus ir auto naują
prigriebsiu lizingu...

"Audrys"  wrote in message news:p020c1$iv6$1@trimpas.omnitel.net...

susirast darbo nebandei?

"valytojas"  wrote in message news:p01bjv$3uv$1@trimpas.omnitel.net...

Nustipo va toks daiktas - http://www.ebay.com/bhp/vw-beetle-3rd-brake-light
Naują pigiausiai buvau radęs ~45€, laužynuose 20-25 €. Nekyla ranka tiek
mokėti.

Idėja 1 - išrikiuoti viduje į eilutę vienodais tarpais šviesos diodus,
sugrupuoju maitinimą į grupes po ~5-6 vnt. šviesos diodus nuosekliai,
pasiskaičiuoju papildomas varžas, kad srovę apriboti ir nesudeginti šviesos
diodų grupelių.
Idėja 2 - atkirpti ir įmontuoti SMD led juostos gabaliuką (kuri maitinama
nuo 12 V).

Kokios Jūsų mintys, pasiūlymai?

Kilo klausimai:
a) Su šviesos diodais ar su SMD juosta nereikėtų dar apsaugai kokio
kondensatoriaus įsidėti ar pan.? Kaip turėtų tvarkingai būti?
b) Kur Kaune pardavinėja ir karpo po 1 m. SMD led juostas? Ar tektų imti 5
m.?

dėkui už info.