Tema: Re: multimetrai siuolaikiskai
Autorius: Shadowed
Data: 2017-11-30 13:40:15
Jo, ir aš del to pačio vengiau automatinių, bet kažkaip vistiek paėmiau
automatinį, čia labai visi rekomendavo. Ir visai normaliai su tuo greičiu,
neužpisa laukt, nes nu tikrai gretai sumatuoja.

"Evaldas"  parašė naujienų news:ovoqbh$jmu$1@trimpas.omnitel.net...

Yr ir daugiau tokiu. Ir apskritai - pasidovanojau sau pries kuri laika
multiemetra su automatine skale, nu negaliu as juo naudotis, uzpisa laukt
kol parodys skaicius.