Tema: Re: Q: Del komfovent rekupo OVR jungimo su san mazgu ir gartraukiu
Autorius: asd
Data: 2017-11-26 21:31:56
Ok, tai del san mazgu kaip ir aisku. Kol uztrumpinta veikia (dar
lygtais - pagal manuala - kuri laika veikia, kai nebeuztrumpinta)

Del gartraukio - cia turbut bus sudetingiau. Dar netikrinau konkretaus
gartraukio, bet jeigu nebus galimybes nuo jo paduoti kazkoki signala,
yra budas pabandyti "pazaisti" su slegio davikliu. Ty statyti
gartraukio ortaky davikli, kuris reaguotu i slegio pasikeitimus. Sita
buda dar reikia paciam pasinagrineti.