Tema: Re: uždelstas įjungimas su mosfet
Autorius: Tester
Data: 2017-12-02 11:41:58
apdeitas:
išlupus akumą įjungus nieko neatsimena, net stočių, garsumas 10 įjungus,
groja pirmą dainą iš kortelės, jei ji įkišta.
schema susideda iš audio stipr. 8002e, tiuneris turbūt 5807MS, gal RDA5807M
analogas (??), tik kojų 8 kojų, o ne 10 kaip rda5807.  Niekur neradau to
5807ms datasheeto.

"Tester"  wrote in message news:ov9svr$eh1$1@trimpas.omnitel.net...

taip, bent jau radijo stotis groja ta pati. SD kortos dar nekišau.

"Ram"  wrote in message news:ov8ghg$aj7$1@trimpas.omnitel.net...

O Tamsta patikrinęs ,kad ta balbalaikė po išjungimo laikys nustatymus ?