Tema: Re: Klausimas: elektrinis suktukas
Autorius: Tester
Data: 2017-11-12 23:57:22
aš kinpow suktuką buvau pajungęs prie kompo AT maitblokio, tai į kietesnį
medį sukant apsauga suveikė. Startuojant apsauga nesuveikė.

"cD-r0m"  wrote in message news:ou9s19$1ek$1@trimpas.omnitel.net...

Šiaip suktuką gal paprasčiau užmaitint per paprastą trąfą su riebiu
diodu tiltu.. Startuos be smūgio, bet daug paprasčiau suvaldyt startinę
srovę. Patirtis rodo, kad tie suktukai starto metu vos ne trumpą duoda
ir visokie impulsiniai maitblokiai tiesiog įjungia apsaugas, jei jau
pasiseka nesudegt.