Tema: Re: Reik jungiklio
Autorius: MRT
Data: 2017-10-20 13:40:24
> antru atveju 3.8V eina ir i laptopo lizda. Ar tas kuonors gresia?

Nezinau.. jei "powerbank" bus su atjungiamu 19V laidu,
tai fiziskai sukabinciau ta 19V laida su 19V_kistuku..

> Principe viskas jau kaipir isspresta, manau kad veiks ok ir pavojaus nebus.
> Grubus metodas (kistukus keist), uztat saugus?

Man "skamba" kazkiek saugiau ir perjungimas toks "kad atkabina visas celes"

> Cia toks projektas labai labai retiems atvejams,
> kai ziauriai prireikia energijos i NB ir arti nera.

Del to butu i tema ant powerbank nugaros priklijuot trumpa instrukcija (warnings)..
Nes toks jausmas, kad tu sita cirka gaminsi, bet naudosi kiti..