Tema: Re: Nuo teliko ijungimo, reikia kad isijungtu led juostele
Autorius: kef
Data: 2017-08-22 17:16:28
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message
news:onhbrt$sa5$1@trimpas.omnitel.net...

> Esu girdejes toki aparateli (skaityk aprasyma):
> https://www.evita.lt/irenginiai-buiciai-ir-buities-technikos-dalys/valdikliai-energijos-matuokliai/eles01hq-automatinis-isjungiklis-tv-elektros-taupymui

kaip tas ciudas veikia? Vieno lapo aprasymas neaiskina. Tipo isijungia kai i
aki atskrenda belekurio IR pulto signalas o issijungia kai sumazeja
vartojimas? Nes abejoju kad suprastu visu teliku komandas, saraso palaikomu
nera. Jei issijungia pagal maza standby vartojima, tai koks tas mazas.
Seniems telikams 15W standbajuje ne riba.