Tema: Re: maitblokis 30V 500mA
Autorius: 4r
Data: 2017-06-26 19:15:00
na tai kai trafas tai turi tuščios eigos nuostolį bei darbinį, tai manau kad
kaip jis baterijas krauna tai  jo efektyvumas kokia 60-70% ribose

4r
"MRT"  wrote in message news:oirbig$j2d$1@trimpas.omnitel.net...

> aij kai tokia kaina  (9eur) tai nesiparinu :) pas šitą pirminėje 230V 45W/
> sec 30VDC 0,7A  21VA, tai reikia suprasti trafas tuščiu režimu naudoja
> 45W/230V - 0,2A?

Tuscia eiga tai 45W tikrai needa.. bet tarkim nuostoliai kazkiek
didesni, nei impulsinio, kai ant jo sedi 15W apkrova (siurblys).
Apie PFC, reaktyvines nieko nesakysiu, nes man nusisneket sansu >90%

Kas is vartotojo puses aktualu - paciupinek ar ne baisiai karstas.