Tema: Re: Tranzistoriaus srove
Autorius: Shadowed
Data: 2017-06-06 17:36:12
Nu, toks senukas Onkyo TX-SR507 ten. Matyt gerai atgrotas. Jaučiu turėdamas
laiko pakeisiu visus POTus ir galės dar kurį laiką džiaugtis.

"Evaldas"  parašė naujienų news:oh09si$hgv$1@trimpas.omnitel.net...

Ne tau vienam, taip buna bedu su potenciometrais. Speju stiprintuvai labai
jau nejauni, nes naujuose ramybes sroves potenciometru nelabai ir naudoja. O
senu potenciometru kontaktai nelabai kontaktuoja. Kartais padeda ispaluti
juos izopropilu, kartais niekas nepadeda.