Tema: Re: apsauga nuo itampos padidejimo.....
Autorius: Gintas
Data: 2009-06-15 14:02:35
kam tas procas? Pamenu schema, kurios vis nepadirbinu (truksta vietos skydineje) -simistorius trumpina faze ir tiek. Derinimas vyksta Latro pagalba-nusiderini prie kokios itampos uztrumpina (regis ten buvo TC150 simistorius) ir vualia.  Na, realiame gyvenima nezinau-ar vyktu klaidingi suveikimai nuo kokiu mikrobangiu ar kaiminysteje kibirskciuojanciu induktyviniu apkrovu. Rusai gyresi-tipo parasta ir efektyvi apsauga. Ir nebrangi! Plius-tinkamo greicio! Man nesuprantama-kaip rele gali speti atjungti buta padidejus itampai tokiu greiciu, kad nesudegtu elektronika.  Kaip ne kaip-mechanine detale.....Teko susidurti su atvejais, kai elektronika nesuspeja atjungti, kazkas sudega, o cia -rele (evaldo siulome variante)