Tema: Re: kaip atsukti motovalandu skaitliuka
Autorius: Pauls
Data: 2009-06-11 15:33:10
Bliamba, bliamba.... nesusilaikiau.  O paskui guodžiasi, kad Lietuvoj neina gyventi - aplink vien vagys ir sukčiai...
Jei jau užsiimi nelegalia veikla, tai sėdėk subinę suraukęs ir tylėk. Ar būtinai kiekviem atskirai turi būti įstatymas išleistas ir baudos numatytos, kad suvoktume, kuri veikla legali, kuri ne... ? :-/

p.