Tema: Re: patarimo
Autorius: Evaldas
Data: 2009-06-11 09:47:44
Prilituot, nesugadinant elemento nepavyks. Ten privirinta kontaktiniu budu.
Gali meginti virinti jei turi dyyyyydeli kondika, kokiu 100000mkf, tiesias
rankas ir truputi sekmes.
Kazkada is padeties issiukau uztraukes ant elemento termofitini vamzdeli po
kuriuo buvo pakistos saibos is skardos, prie kurios prilituoti laideliai.