Tema: Re: nuolatine itampa vietoje kintamosios
Autorius: locked
Data: 2009-06-09 00:38:03
"AMB" <zzzv@fgfvgbh.lt> wrote in message
news:h0jv5a$tir$1@trimpas.omnitel.net...
> tai pagal tavo teorija ten viduje yra ir kintama reikalinga modeme.

modemo "viduje" paciai modemo daliai kintama itampa tikrai nereikalinga. ji
reikalinga tik jo _maitinimo daliai_, is kurios ji daro dvi pastovias
itampas, teigiama ir neigiama _GND atzvilgiu_. jei maitinimo dalis butu
grista nuosavu keitikliu arba kokiu itampos dalikliu (jei tik nereik dideles
galios), tada tai dezutei kintamos itampos nereiketu.

> tai speju pasiknisa ta dalis kur kintama reikalinga, nes vien nuo
> nuolatines uzmaitinus modema jis taip bludija kaip po dingimo elektros. o

nuo nuolatines itampos ta dalis tiesiog pradeda duoti tik viena itampa is
dvieju. mintyse iskyla vaizdai OPAmp'u negaunanciu teisingo maitinimo :)

> ten turbut elektrolitai nesinaudoja toje dalyje.

paziurek kur ten jie naudojasi, mano nuomone bent kazkokie minimalus tikrai
turi buti ant abieju itampu, tiek neigiamos, tiek teigiamos.