Tema: Re: Kas yra sodos acetatas?
Autorius: Ziogas
Data: 2009-06-09 00:14:23
> Viena karta gyvenime maciau taip besielgianti vandeni- ziema, nesildomam
> savo sodo namelyje aptikau kibira geriamo vandens- jis buvo skystas. As
> pakeliau kibira ir padejau nuo kedes ant zemes. Poto paemiau arbatinuka,
> norejau panardini- o kibire buvo balta ledo koshe. Deja pacio proceso
> nepastebejau. Manau noredamas toki eksperimenta nepakartociau...

Labai panasiai ir man buvo, tik as maciau pati procesa.
Sode buvau palikes vandeni 5L plastmasiniame butelyje, puse bambalio.
Atvaziavau vidurziemyje pasiziureti, kaip viskas atrodo. Lauke buvo
apie -10, viduj buvo -4. Pasiziuriu i buteli ir nesuprantu, vanduo atrodo
kaip skystas, kad butu. Galvoju wtf ir oble. Pasitikrinu i termometra, nu
tikrai -4. O saltis laikesi ne viena diena, tai namelis tikrai jau buvo
kiaurai persales. Paima ta buteli, kad isitikinti ar vanduo skystas,
papurciau, ir akyse skystas vanduo pavirto i leda. Neidealiai, liko siek
tiek skysto vandens, bet ispudis liko garantuotas.
Siaip tai as seniai zinojau sita efekta, bet kai nutinka tau paciam
asmeniskai ir visiskai to nesitikint, tai ispudis ilgam islieka.