Tema: Re: CPU ventiliatoriaus maitinimas
Autorius: locked
Data: 2009-06-08 14:35:00
"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message
news:h0irku$cj5$1@trimpas.omnitel.net...
> Stiliu uzvedei tu. Manai, as neatskirsiu 12 V shina nuo Zemes .. ?

nu kas per paranoja ir saves susireiksminimas visu galvose vyksta? :))) gal
praziopsojau kazka bet nepamenu kad kur butu linkas i pono biografija bei
kvalifikacija, taip sakant "kad zinot su kuo kalbama". nu gal as ir kaltas
kad pamirsau jog silelius taisete pagal kvapa uzristomis akimis. niekada to
neneigiau ir respectas uz tam tikrus dalykus yra, tiesiog esme tame, kad
praktika rodo jog vienoje vietoje besijausdamas zuvimi vandeny, kitoje gali
but visiskai atvirksciai (butent tas klausimas ir leido suabejoti). buve
tokiu elektronikos specu kurie dievai siustuvinej technikoj, lempose, bet
prie skaitmenos geriau neleist, mat paseilinto pirsto lietinejimas ten jau
neypatingai kur pasitarnaus diagnostikai, ir like metodai visiskai kitokie.

>  mane tik domino, kaip praktiskai veiks 3 laidu ventiliatorius ijungtas i
> 4 lizda. Jei pats butum uzmetes aki i bet koki komp ventiliatoriu,
> matytum, kad rasei nesamone.

tingejau :)
kaip ir tu.