Tema: Re: Liion pakrovėjas iš AA baterijų?
Autorius: azartas
Data: 2009-06-06 10:25:25
Visiškai teisingai, siūlau išsibandyti prietaisus, gal jie puikiai
veikia ir nuo 4,5 ir nuo 6V. Bent jau aš iš praktikos galiu pasakyti,
kad kuo puikiausiai išsiverčiau su vienu tokiu plastmasės gabalu
ir atitinkamais perėjimais į prietaisus:
http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=23771
Kadangi fotikas irgi veikė ant AA, tai būdavo labai patogu turint
porą komplektų pakrautų baterijų. Esant kritinei situacijai, kai
pasibaigia GPSas, lupi baterijas iš fotiko ir krauni GPSą :)
Aktualiausia būtų turėti greitai pasikraunančių baterijų komplektus,
nes tų standartinių 16 valandų tikrai neišlauki.
Mobiliakams geriau turėti rezervinę bateriją, nes mažos ir ilgai laiko.
Aišku, jei mobiliakas “ilgai grojantis”.

azartas