Tema: Re: Ka kainuoja poros BGA chipu perlitavimas?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-03-08 21:12:50
On 3/2/17 12:23, Juozas K. wrote:
> dar sitie MT41K512M16HA-125 microno turi tikt
>
> pasearchint alibaboj gali, maciau pigiai, bet duosi uzklausa ir gausi
> realesni quote, pastebejau kad bent jau alibabiniai kitaicai atsako
> labai greitai
>
> cia brangiau
> http://www.digikey.lt/product-detail/en/micron-technology-inc/MT41K512M16HA-125-A/557-1760-ND/5956631
>

> cia pagrinde esme bus tokia, tam kad tiktu, tai visu pirma turi buti 2
> kristalai (double die package - DDP. 1=SDP, 2=DDP, 3=3DP, 4=QDP) viename
> chipe, ir butinai buti naudojamas tik vienas CS chip select signalas
> [...]

Reiks pasibrauzyt. Dabar porai savaiciu namie neturiu interneto, o darbe
ner kada gilintis.

Dar reiks issiaiskint del resettinimo reikalingumo, nes maciau diskusiju
apie tai, kad pakeitus chipsus iskart nepasikuria. Kas siaip keista,
negi jie ten ka seivinasi eeprome?

Ir dar kiek subalamutino tas faktas, kad kitajoziai jau leidzia CPU
plokstes su naujesniu rokchipu ir 2GB ram. Ankstesniom plokstem kazkas
uz 100e galima buvo nusipirkt upgreida (i dabartines PX3), nauju PX5
laisvai pardavinejamu kol kas dar nematau. Bet jei pasirodytu uz tuos
100e, tai turint omeny operacijos kaina ir rizikas visai idomus variantas.