Tema: Re: Req: saldytuvo meistro
Autorius: Shadowed
Data: 2017-01-27 08:14:08
Jo, ir mano šaldytuvas pradėjo čiurlenti (nu grynai kaip koks nedidelis
upeliukas bėgtų gale)... Po to nustojo šaldyti. Ne iš karto taip, kamera
atsileido tik po kurio laiko (darinėjam ne dažnai, o ir šiaip temperatūrą
geriau laiko nei šaldytuve). Pabėgo freonas, o freonas iš uždaros sistemos
išgaruos laaabai negreitai, o jeigu kiaura tai pilk nepylęs... Aš tiesiog
naują šaldytuvą pasiėmiau, dabar džiaugiamės, nes didesnis. O to remontuot
greičiausiai neapsimoka, nes pagal vaizdą tai praleidimas gali būti kur nors
išgarintojuje, tai sienas plėšt, izotermas lupinėt... Nafik... O pildyt
freonu kas metus/pusmetį nesąmonė.

P.S. A tas varikliukas tai čia taip kompresorius vadinamas?

"aaa"  parašė naujienų news:o6cs2t$aqi$1@trimpas.omnitel.net...

reikia speco nuomones

Saldytuvas Beko didelis, apie 190cm
apacioje 4 saldiklio stalciai, visutine dalis saldytuvas
~6-7 metu senumo..

metus stovejo isjungtas siltoje patalpoje.

ijungus saldiklis sala, saldytuvas nebe...
aplink varikliuka ir vamzdelius viskas blizga, jokiu rudziu ar pazaliavimu
nera....

Beje nuo jo darbo pradzios kol veike, tai budavo periodiskai vis toks
garsas, kaip, kad butu maza freono, ar butu oro, vis pasigirsdavo bul bul
bul...vel tylu, vel bul bul ...vel tylu...

Jei sakyciau kad prakiuro ir isgaravo, tai gal nesaltu ir saldiklis...?
gal cia tik dapilt reikia ???

nes kiek telefonu skambinau, visi vietiniai meistrai pasake reikia vezti ir
80eur remotas...

Ar verta taisyt ?  gal dapils freono ir uz keliu men vel bus tas pats...