Tema: Re: LCD moniko gedimas
Autorius: MRT
Data: 2017-01-25 14:38:04

> vat butent ir pas mane Benq, modelio tik dabar nepamenu.Dabar dar
> prisiminiau, kad man dar dirbant jau pagedo pora vienetu tokiu
> monitoriu, tada jie dar buvo gal vos pora metu padirbe..
> Gal turi nuoroda to forumiuko?

Neturiu.. man lengviau issigooglino.. gal kas juodo matesi..
Reikejo perlituoti kazkeliu koju berods Q8** .. panasiai kaip:
http://www.rom.by/forum/Net_podsvetki_BENQ_T705_Resheno
http://mick.in.ua/2013-05-17/benq/
Issigooglino pagal uzrasus ant platos, o gal ir modelio uzteko..
Donoras buvo HP 1730 - taip jau gavosi, kad jis su panasias Benq'iaus viduriais..