Tema: Re: kam naudojami gnybtai
Autorius: Sarunas
Data: 2017-01-10 16:51:43
polk audio sistema 8 omu... bet kazkaip man idomu kiek gaunas galu gale tu
omu, nes is stipriako abu kanalai jungiasi i suba o is ten i du satelitus...
tokia interesna schema...

"Evaldas"  wrote in message news:o52j63$hlk$1@trimpas.omnitel.net...

"Sarunas" <qqq@www.com> wrote in message
> Dar vienas klausimelis apie ta pati stipriu...
> galima pajungti 1 pora koloneliu ir 2 pora... ir yra  1 + 2 t.y. kad grotu
> visos keturios.
> O kaip teisingai jungti dvi koloneles ir suba?

Jei tai pasyvus subas ir jei teisingai tai niekaip.
Na arba belakaip jei visiskai nesvarbu kaip gros ir kiek ilgai gros.
Nepamirstam, kad cia realiai ne 4 isejimai, cia DU isejimai kurie bukai
sakojasi i 2x2. Ir dar sitam stiprintuvui koloneliu varza ne maziau 8 om.
Jei prijungsi 4 om arba uzxujarinsi suba tai jei nesudegs is karto gros
xujovai bet finale vistiek sudegs, nes perkais.