Tema: Re: nešiojamo hdd pajungimas
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-08 22:05:13
Gal ir dėl priekio, pabandyt gi nesunku? Šiaip yra šventa taisyklė, kad į priekį nejungiami daiktai, kuriem reikia daug maitinimo (kaip kad tavo atveju HDD) bei tai, kam labai svarbu, kad signalas būtų 100% patikimas (pvz., kai flashinami ten visokie telefonai ar tabletai).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/