Tema: Re: Ar verta daryt vaizdo irasyma i kompa
Autorius: Gintas
Data: 2017-01-07 11:27:24
Mieste tarsi , taciau vieta specifine, aplink tik keli tinklai (daznio nepamenu)
Kaimynas nesinaudoja Wifi, tv ziuri per ARIS VIP1113.

Del signalo stiprumo beda. Nuo stulpo iki routerio vedant isivaizduojama linija, kliuna plytines trobos kampas (koks 6m), tad pirkau  antena M2 ir tikejausi, kad tvirtai pagaus. Bandziau pries pora savaiciu-nepagavo, taciau ir routeris pas kaimyna buvo kazkoks priestvaninis.  Turejau vilti, kad jei nepagaus, prie routerio jungti isnesama antena, nes routerio vietos pakeist niekaip negaliu. Ale kaimynas pasikeite i  TG389ac su vidine antena ir isorines ner kaip prijungti....... Kabelio iki kaimyno nutemt negaliu.

Negi reiks dar viena M2 pirkt ir jas suporuot? Neikertu kaip ten kas, taciau ant dezutes raso : up to 13+ km Range . O iki kaimyno  routerio iki mano stulpo tik 100m :) Ziniu truksta