Tema: Re: Q:reik pagalbos kreivarankiui
Autorius: eMJei
Data: 2017-01-06 09:51:24
tai remontas gali buti greitas ir brangus, arba iprastos kainos, bet
ilgai besitesiantis, epizodiskai prieinant ir uzpildant tustesnius
tarpus darbo diena. dar atmink kad jeigedimas nera aiskus, daznai reikia
tiesiog sugalvoti ka toliau daryti, ir buna prievarta tos mintis
neateina, numeti , paskui kazka sugalvoji , vel patikrini, sunku pasakyt
kas ten tau nutiko, bet butent cia taip pat atsiranda epizodiskumas:)