Tema: Re: prekiu kodu skaitymas su mobiliaku
Autorius: Levas
Data: 2016-12-27 22:44:41
nu pirma nfc. Bet ar ten prekes kodas tikrai? Nepainioji su apsauginiu
lipduku? Nes skirtingi reikalai.

Nfc lipduku esu nusipirkes pas kinus. S5 skaito ir raso. Beja pats
artimiausiai tamstai pasiekiamas yra pase arba id korteleje (jei
dokumentai siuolaikiniai), nuolatiniam biliete ir panasiai.

Kad klijuotu kaip barkoda tai dar nesusiduriau.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt