Tema: Re: Reikia schemutes
Autorius: Gadaminas
Data: 2016-12-27 15:40:12
esu dares tokius dalykelius. Random funkcija nera sunku gauti, jei
koreliuoji procesa kazkoki su laiku, kitaip tariant suplaki du procesus
atsitiktinius ir juos po to normalizuoji pagal reikiama ilgi. Kazkaip
nesukele dideliu sunkumu. Techniskai procesoriaus taimeris besiblaskantis
pvz nuo laiko... Panasus algoritmas yra tinkle kompiuteriniame...

"Sigitas" <sigbart@mail.ru> parašė naujienų
pranešime:o2bg4k$i9e$1@trimpas.omnitel.net...