Tema: Re: Warning! 505KB - Re: Šūdarankiui reik pagalbos :(
Autorius: Rimas
Data: 2016-12-23 15:14:06
On 2016-12-23 15:05, Dainiushas wrote:
> nu daug kas gali, bet kuri remontuojanti kontora (ecomp mikrotestas
> etc) Evldas gali aš galiu dar daug kas. Jei ten tik takelis :)

Ar tik takelis nežinau, nes visų kitų jungčių nebandžiau (usb), o visa
kita lyg veikia: lemputės šviečia, hardas sukasi,
prisijungimą per tinklą turiu, nu kai nieko ir nebuvę būtų :)

Gal gali išduot kiek tokie (jei tik takelis) darbai kaštuoja?
Nes gal pasirodys, kad man geriau naują nas už 80eur pasiimt, nei kokia
30eur už darbą sumokėt :)