Tema: Re: Audio Elektros grandines automatinis perjungimas, kokie realizacijos budai, patarkit.
Autorius: Evaldas
Data: 2016-12-21 10:54:12
Tu cia nori stiprintuvo (resyerio) iejimus komutuoti? Ar iejimas vienas, bet du garso saltiniai? Ar dar kaip?
0,6mV ne tai prie ko reiktu ristis. Reikia tiesiog imti garso signala ir ji stiprinti iki tiek, kad butu galima komutuoti kokia nors rele ar pusladininkini komutatoriu. Esu mates tokiu schemu, taciau tai tikrai nera 3 ir net ne 5 elementu schemos. O pats kaip suprantu tikiesi butent tokios.