Tema: Re: osciloskopas/logic analyzeris
Autorius: Darius-B
Data: 2016-12-13 11:50:38
jeigu uztenka 2-ju kanalu + sinchronizacija tai tada turetu buti gerai.

"cD-r0m"  wrote in message news:o2n8lv$j2k$1@trimpas.omnitel.net...

Spėju išsidalint panašiam biudžete du prietaisus - vieną rimtą prie pc,
ir vieną paprastesnį portable neapsimoka? Gausis du Š..

Su hercais viskas aišku, bet į kokį sampling reitą orientuotis? Matau
Salae turi 100-500MS/s, Kiti po 1G..

Kodėl? Kas konkrečiai riboja? Ar prie tų standalone standartiškai
įmanoma pajungt kompą, kad gaut panašiai info, kaip Salaea, ar nelabai?

On 2016.12.12 12:14, G.S. wrote:

> Lyginau abu.Abu veikia normaliai.Dirbi galima.Uz ta kaina nieko geriau
> nera.

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.