Tema: Ats.: Four-Bar Mechanism
Autorius: siGis
Data: 2016-12-07 23:36:03
Dekui.
Idomus ir netiketas sprendimas. Reikes pasvarstyti.

Radau kad yra ir toks pat kaip sofoje mechanizmas tik svirciu ilgiai
ir tvirtinimai kiek kitaip isdestyti. Zero wall vadinasi.
https://www.youtube.com/watch?v=dVvn0dmdns8
Labai keista situacija. Per amzius sofos buvo statomos prie sienos ir
niekam net mintis nekildavo kad gali buti kitaip ir se, kad nori.
Matyt koks nors kompiuterinis dundukas ne-dakure ne-damechanizmo. Tai
iprasta tarp aukstai mokintu bludu, bet kaip toks nedamechanizmas tapo
standartu tai niekaip negaliu suprasti. Ko gero be karo tokiu
dalbajobu isnaikinti jau nepavyks. Net pardavejas isputes akis
pasake - visos sofos tokios, ko tu cia nori dabar. Sake pats du metus
ant tokios miegojo, stumde kiekviena karta ir nei karto nepagalvojo,
kad tai nesamone...

"Zhiniukas"  parašė naujienų news:o233k7$mqt$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane buvo sofa, kuri galėjo stovėt prie pat sienos. Konstrukcija
buvo
paprasta. Apatiniai du tavo konstrukcijos taškai (suprask - kurie
tvirtinasi
prie lovos šonų) padaryti ant ratukų ir lengvai stumdosi pirmyn-atgal.