Tema: Re:Varžų identifikavimas. Reik patarimų.
Autorius: kardanas
Data: 2016-12-07 00:19:44
Paprastai du variantai 4 arba 5 spalvu zymejimas. Susirask abi
 lenteles ir suprasi. Bet.... Yra dar daugiau standartu, esu
 uzsiroves, ziurek kaip nori, tipo saugiklinis 10om ir uzsipisk.
 Bet ten realiai saugiklinis 1kom. Kuriam, kaipo tokio, atskiro
 zymejimo neradau :-) pastoviai taisau tokius dalykelius, kuriuos,
 jau kadais trys remontinykai kiso uzsimerke 10om vietoj 1k, kaip
 ir veikia, bet nusibaigus elektrolitui sudega papildomai, dar
 kaip minimum 3 detales vietoj dvieju :-(

--
babyna kala, per vatnyko ***** gala!