Tema: Re: Trijų laidų sujungimas
Autorius: Pilius
Data: 2016-11-30 20:26:22
    Aš paprastų kaladukų stengiuosi nenaudoti būtent dėl tos priežasties,
kad plonas varžčiukas sutraiško monolitą varį.
Specialiai pabandžiau sukišęs 6mm2 laidą su plokščiu atsuktuvu užveržti kiek
turiu sveikatos ir paskui ištraukiau laidą. Tai laidas dviejose vietose
turėjo plokščias įspaudas, bet pati gysla liko apvali ir iki nukirtimo dar
labai labai toli.
    Į tą ks251 gnybtą įkišti 25mm2 laidą spėju būtų sunku. To 6mm2 laido net
nelenkiau per pusę, nes labai gražiai gysla atsigulė į skylės vidurį, o
perlenkto kilpa spėju jau būtų ir nebetilpus.

Ačiū už nuomones.

"Signalizacija"  wrote in message news:o1gq8i$uub$1@trimpas.omnitel.net...

rimtai lakytis ar graziai perpjaut kabeli dviejose vietose.
tas antroj nuorodoj patogus bet jis didelis ir pagrinde skitas taip 25
mm2 kabeliui pašakot i 4 plonesnius