Tema: Re: del mmtc
Autorius: svyt
Data: 2016-11-26 15:34:37
Tai kompo perinstaliavimas irgi sugadinimas?o ir trankymas daiktui
 kuris kasdien kiseneje neturi but problematiska. labai esu
 nusivyles samsungais, turimi/ tureti 3 huevejai ir 3
 samsungai.
ko tai garantijos reikejo po 3 kartus sansungui,
 huevejai kazko negenda.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----