Tema: Re: Rezonatorinis klausimas
Autorius: Shadowed
Data: 2016-11-25 08:34:33
Parašiau gamintojui i suportą, kažką vistiek atsakys :).

"Gediminas"  parašė naujienų news:o17jmb$vl8$1@trimpas.omnitel.net...

Kiek mano patirtis sako, ta varza labiau itakoja MCU crystalo
invertoriaus darba o ne rezonatoriu. tai yra reik jos ar nereik
priklauso kaip MCU padarytas o ne rezonatorius.