Tema: Re: Noriu isaiskinti (foto)
Autorius: KaroliS
Data: 2016-11-21 20:14:39
pajungiau savo irengini, huinia kazkokia kaip ir dauguma kinietisku daigtu
:)
indikatoriai veikia mazdaug taip, dirbant cc rezime dega geltonas pagal
prikabinta foto CC, kol nera apkrovos dega raudonas (OK) diodas, davus
apkrovos  OK gesta ir uzsidega zalias CH , su viduriniu potencu
pasireguliavus riba mazejant srovei CH gesta , uzsidega OK. nu kaip ir plius
minus normaliai tik spalvos pagal mano logika turetu but atvirksciai, kai
kraunasi raudona kai pasikrauna zalia, px neesminis dalykas galima ir
persilituos diodukus jei nepatinka:) kita beda kiek didesne, iki zadamu 3A
ten dafiga toli, mano planas buvo 2A 14V CC/CV saltinis, niekaip nelaiko jis
tu 2A, kaista kai velnias, nuo temperaturos plaukia srove, per ~10min nuo 2A
krito iki 1,8A rankose laikyt neina, teko mazintis iki 1A tada temperatura
kaip ir pakenciama, srove laiko +/- normaliai.