Tema: Re: Jungtis antenos RG11 (10mm) kabeliui
Autorius: Lapinas
Data: 2016-11-18 11:59:33
Atsimenu kai jie atsikraustė Kaunan, užėjom, sakom esame antenščikai, duokit
nolaidas. Sako, nea, padarykit apyvartą, tada duosim. Gūžtelėjom pečiais ir
išėjom. Koks tolkas pirkti pas juos be nuolaidų, kad po to pirkt pas juos
tokiom kainom kaip kiti duoda.
Va tokia pas juos verslo logika buvo.

Beje, realiai tais laikais dirbom antenščikais.